Hinnat

Täältä näet tarjoamamme paketit. Katso, mikä niistä sopii sinulle parhaiten.

Etkö ole varma, mikä niistä sopii sinulle parhaiten?
Ota yhteyttä ja valitaan sinulle paras ratkaisu yhdessä!

Käytetyt autot

  • DMS-liitäntä
  • Esisuunnittelu
  • Suunnittele omat syötteet (vuokra-autot, pakettiautot, kauppa-autot, leasing-autot jne.).
  • Ostojen ja testien valvonta
  • Huoltopalvelujen seuranta
  • Myynnin ja toimitusten seuranta
  • Pysäköintipaikkojen valvonta
  • Varoitukset pullonkauloista
  • Tilastot

Katso lista kaikista ominaisuuksista

249 EUR / kuukausi ja toiminta

Aloituskustannukset toimipaikkaa kohti: 750 EUR DMS-yhteys: €129 kuukausi ja dms

Uudet autot

  • DMS-liitäntä
  • Auton saapumisen esisuunnittelu
  • Huoltoaikataulu + protokolla
  • Toimitusten suunnittelu
  • Vastaanoton seuranta
  • Varaston, hallin ja esittelyautojen seuranta
  • Myynnin seuranta
  • Tilastot

Katso lista kaikista ominaisuuksista

299 EUR / kuukausi ja toiminta

Aloituskustannukset toimipaikkaa kohti: €750 DMS-yhteys: €129 kuukausi ja dms

Hinta- ja markkinavalvonta

  • Ostoanalyysi
  • Tilastot ja avainluvut
  • Mittaristo
  • Kilpailuanalyysi
  • Markkinaseuranta
  • Vaikeasti myytävien autojen tunnistaminen

Katso lista kaikista ominaisuuksista

€199 / kuukausi ja toiminta

Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia

Tässä on muutamia yleisimpiä kysymyksiä, joita saamme.

Miten voimme aloittaa?

Varaamme aloituspalaverin, jossa käymme läpi autoliikkeesi prosessinhallinnan. Sen jälkeen asetamme Carcare-järjestelmän prosessienne mukaisesti. Kun aloitatte järjestelmän käytön, aloitamme järjestelmän käyttöpäivänä ostetuista autoista. Olemme usein paikan päällä live-päivänä ja opetamme järjestelmän käyttöä. Tämä tekee aloituskokemuksesta mahdollisimman sujuvan ja positiivisen. Myyjien tai huolto-osaston ei tarvitse olla osallisena ennen live-päivää, vaan ne saavat opastuksen live-päivänäsi.

How high is the threshold to get started?

Koska Carcare on automatisoitu prosessityökalu, organisaation ei tarvitse opetella uutta järjestelmää. Autoteollisuudessa on tarpeeksi järjestelmiä, ja järjestelmien käyttöönotto merkitsee aina kynnystä aloittaa. Siksi olemme kiinnittäneet paljon huomiota automaatioon ja siihen, että Carcare havaitsee tapahtumat ja toimenpiteet.

Käyttöönottopäivänä tiedotamme, mikä Carcare on ja että jos jokin auto tarvitsee toimenpiteitä, oikealle henkilölle tai osastolle ilmoitetaan sähköpostitse kyseisestä autosta. Sekä myynti- että huolto-osastot kokevat näin ollen käyttöönottopäivän yllättävän sujuvana.

Kuinka monen on oltava Carcare-järjestelmässä?

Aloituskokouksessa meidän on keskusteltava huoltopäällikön ja myyntipäällikön kanssa. Asianomaisille henkilöille tai osastoille ilmoitetaan sähköpostitse, kun Carcare on käytössä, eikä heidän tarvitse opetella Carcarea.

Näemmekö tuloksia heti?

Carcare pystyy heti alusta alkaen virtaviivaistamaan useita prosessin osia, kuten seisonta-aikaa ennen huoltoa ja suunnittelua. Muita prosessisi haasteita, kuten vahinkokorjaamon läpimenoaikaa, Carcare ei ratkaise suoraan, mutta tekee tilastojen avulla näkyväksi, mitkä prosessisi osat toimivat hyvin ja mihin sinun pitäisi keskittyä enemmän.

Jos minulla on lisää kysymyksiä?

Vastaamme niihin mielellämme.

Haluatko nähdä, mitä kaikkea Carcare voi tehdä?

Tutustu moduuleihimme tai varaa demo, niin käymme kaiken läpi yksityiskohtaisemmin. Jos sinulla on kysyttävää, vastaamme mielellämme niihin.